5 Maisto Papildai Bėgimui, kurie gali būti naudingi bėgikams

papildai begikams

Papildai bėgiojimui: Tyrimai ir rezultatai

Remiantis IAAF bendru sutarimu, yra penki papildai bėgikams, kurie gali turėti teigiamą poveikį našumui, todėl jie gali būti naudingi bėgikams.

IAAF išleido išsamų sportinės mitybos vadovą, kurio tikslas – išmokyti sportininkus mokyti jų treniruočių ir rezultatų. Net jei nesate viltingas olimpietis, iš ataskaitos galima gauti daug naudingų patarimų.

Bėgikai raginami didžiąją savo mitybos dalį gauti iš sveikų maisto produktų ir vengti per didelio maisto papildų kiekio, tačiau ataskaitoje pateikiami penki papildai, kurie turi įrodymų apie indėlį į rezultatus. Tie penki papildai bėgikams yra: kofeinas, kreatinas, nitratų / burokėlių sultys, beta-alaninas ir bikarbonatas. Ilgų nuotolių bėgikams (nuo 5000 m ir daugiau) kofeinas ir nitratai yra du papildai, kuriuos rekomenduojama IAAF apžvalgoje.

Dauguma bėgikų supranta kofeino naudą ir naudojasi jais kaip papildais bėgiojantiems. Jums sunku rasti bėgiką, kuris nėra švelniai priklausomas nuo rytinio puodelio kavos, tačiau nitratai yra retesnis priedas.

Natūralu, kad nitratai randami lapiniuose žalumynuose, burokėliuose ir kitose daržovėse, tačiau gali būti naudinga juos vartoti labiau koncentruotomis dozėmis. Remiantis 2014 m. „Sports Med“ tyrimu, „esant mažam deguonies kiekiui, nitritai gali būti paversti azoto oksidu, kuris, kaip žinoma, vaidina svarbų vaidmenį kraujagyslių ir medžiagų apykaitos kontrolėje“.

 

Papildai bėgimui vidutinio nuotolio bėgimui

Beta-alaninas yra dar vienas mažiau žinomas papildas bėgimui, varžantiems nuo 400 m iki 3000 m distancijose, teiginyje teigiama, kad jis gali būti naudingas. Trentas Stellingwerffas yra taikomosios sporto fiziologas ir komandos vadovas Kanados sporto institute.

Beta-alanino santraukoje jis sako, kad ypač nuo 400m iki 1500m jis gali būti naudingas bėgimui. Jis aiškina: „Nuovargis per ilgus sprinto nuotolius iki vidutinio nuotolio bėgimo (400–1500 m) arba bet koks maksimalaus intensyvumo pratimas, trunkantis nuo ~ 1 iki 10 min., Yra apribojimų, kuriuos sukelia anaerobinis metabolizmas, pasekmė“. Tai, ką daro beta-alaninas, padeda atitolinti šį nuovargį.

 

Perspėjimai ir rekomendacijos naudojant maisto papildus bėgiojimui

Tačiau Stellingwerffo rekomendacijos pateikiamos kartu su perspėjimu: „Kaip ir kiekviename„ naujesniame maisto papilde, vis dar liko neatsakytų svarbiausių mokslinių klausimų, ir individuali tolerancija turėtų būti kruopščiai išmėginta dar prieš bet kurį svarbų čempionato renginį.

Be to, kiekvienas sportininkas, prieš galvodamas apie bet kokio maisto papildo vartojimą, turėtų įsitikinti, kad treniruojasi kuo geriau ir gerina bendrą mitybos praktiką. Atitinkamai bet koks papildymas turėtų būti atliekamas tik su elitiniais atletais, kurie jau yra maksimaliai padidinę treniruočių krūvį, atsigavę ir valgydami maksimaliai pilnavertį maistą. “

Pasidalinkite

shares