Vitaminas B-12 Nauda, Vartojimas, Poveikis

vitaminas-b12-kaina-pirkti-poveikis-nauda-papildai.

vitaminas-b12Vitaminas B12 (kobalaminas) yra vandenyje tirpus vitaminas, kuris atlieka pagrindinį vaidmenį normaliai funkcionuojant smegenims, nervų sistemai ir kraujo formavimui.

Tai vienas iš 8 B grupės vitaminų ir yra susijęs su kiekvienos ląstelės metabolizmu žmogaus kūne.

Vitaminas B12 siūlo daugybę nootropinių privalumų tiek neuronų vystymuisi, tiek priežiūrai, taip pat kognityviniams procesams, susijusiems su atmintimi, mokymu, koncentracija ir motyvacija. Jis taip pat vaidina svarbų vaidmenį, atliekant DNR sintezę ir reguliavimą, taip pat riebalų rūgščių sintezę ir energijos gamybą.

Kadangi šis vitaminas yra vandenyje tirpus, organizmas negali laikyti ilgą laiką. Dėl šios priežasties mes turime nuolat tiekti vitaminą B12 į organizmą, kad išvengtume trūkumų ir užtikrintume tinkamą fiziologinę funkciją.

Vitaminas B12 susideda iš chemiškai susijusių junginių, kurie visi turi vitaminų klasės aktyvumą. Ši klasė taip pat yra kobaltas, biologiškai retas elementas. Šis papildas iš tikrųjų gaminamas bakterijų, nors skirtingų vitaminų B12 formų konversiją gali atlikti žmogaus organizmas.

Buvo atskleista Vitamino B12 ryšys su autoimunine liga, vadinama pražūtinga anemija, kurioje sunaikinamos tam tikros virškinimo ląstelės skrandyje.


 

Vitaminas B-12 – Poveikis

Šis papildas turi didžiausią ir sudėtingiausią visų vitaminų cheminę struktūrą. Dauguma papildomų vitaminų B12 formų pradeda savo veiklą, jas paverčiant dviem skirtingomis cheminėmis medžiagomis ir daugybe fermentų, kuriuos vėliau naudoja organizmas.

Kūnas naudoja vitaminą B12 įvairių fermentų sintezėje, tokių kaip fermentas, reikalingas amino rūgščiai metioninas (iš homocisteino).

Tai taip pat sukelia metilgrupių donorų, kurie yra svarbūs DNR ir RNR metilinimo procese, gamybą. Šios reakcijos buvo susijusios su vėžio prevencija ir gali sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų vystymosi riziką.

Yra daug daugiau bazinio ir chemiškai sudėtingo vitamino B12 poveikio. Tai apima gebėjimą gaminti raudonuosius kraujo kūnelius arba pagalbą jų gamybai. Jis taip pat palaiko nervų ląstelių vystymąsi ir yra būtinas sveikai neurologinei funkcijai.

Be to, šis papildas leidžia ląstelėms tinkamai metabolizuoti (arba naudoti) baltymus, angliavandenius ir riebalus. Kaip jau minėta aukščiau, tai taip pat skatina pusiausvyrą ir veda prie sveiko homocisteino lygio, dėl to gerėja širdies ir kraujagyslių sveikata bei optimalus cukraus kiekio kraujyje metabolizmas.


 

Vitaminas B-12 – Nauda

B12 arba kobalaminas yra būtinas mūsų dietos komponentas visai kūno sveikatai, tačiau jo nauda yra ypač paplitusi, kai kalbama apie intelekto jėgą. Įrodyta, kad naudojant B12 papildą padidėja energija ir bendras budrumas.vitaminas-b12-nauda

Iš grynai pažintinio požiūrio šis papildas gali pagerinti atmintį ir intelektą, taip pat didinti dėmesio spartą ir koncentraciją. Daugelis vartotojų taip pat pranešė apie ramesnį ir kokybiškesnį miegą, mažiau streso ir nerimo, netgi padidėjusią nuotaiką vartojant B12 kapsules.

Vitamino B12 papildai gali sumažinti homocisteino lygį, tai yra amino rūgštis, kuri, kaip manoma, padidina širdies ligų riziką. Homocisteinas taip pat siejamas su smegenų susitraukimu, dėl kurio gali atsirasti įvairių pažinimo sutrikimų požymių, tokių kaip Alzheimerio liga.

Šiuo atžvilgiu vitaminas B12 yra susijęs su smegenų susitraukimo prevencija ir gali sulėtinti demencijos atsiradimą. Vieno tyrimo metu pacientai, kuriems buvo duodamas vitaminas B6, B12 ir folio rūgštis, smegenų audinio atrofija sumažėjo 90%.

Vitamino B12 naudojimas odai gali gydyti tokias ligas kaip egzema. Jis taip pat gali padėti gydyti keletą mažiau rimtų bėrimų, reakcijų, dėmių ir bendrą odos pažeidimą.

Tyrimai rodo, kad vitaminas B12 gali padėti apsaugoti nuo tam tikrų vėžio formų. 2003 m. Tyrimas susijęs su gimdos kaklelio vėžiu. Buvo padaryta išvada, kad moterims, vartojančioms B12 papildus ir didelį folatų, riboflavino ir tiamino suvartojimą, sumažina gimdos kaklelio vežio vystymosi riziką.


 

Vitamino B-12 Dozavimas

Rekomenduojama vitamino B12 dieninė dozė yra gana maža, daugumai suaugusių – apie 2,4 mg. Manoma, kad ši suma nepakankama, kad galėtų žymiai pagerinti smegenų pajėgumą. Papildomiems tikslams paprastai rekomenduojama vartoti nuo 25 iki 100 mikrogramų.

Jums gali prireikti padidinti dozę vėliau gyvenime; kai mes senstame, organizmui tampa sunkiau įsisavinti vitaminą B12. Kai kuriuose tyrimuose buvo vartojama net 500 mcg per parą dozė, be jokių neigiamų šalutinių poveikių ir teigiamų rezultatų smegenų sveikatai.


 

Vitaminas b12 – Šalutinis Poveikis

Naudojant šį papildą nebuvo pranešta apie toksiškumą ar rimtą neigiamą poveikį. Net dideli 1 mg „mega porcijos“ suvartojami praėjo be didelių šalutinių poveikių. Didesnė dozė mažina šio vitamino absorbciją, o tai reiškia, kad dozavimas yra mažiau rentabilus. Tačiau Maisto ir mitybos taryba nenustatė didžiausio leistino suvartojimo lygio.


 

Vitaminas B12 – Apžvalga

Kobalaminas arba vitaminas B12 yra dar vienas pavyzdys, kaip B komplekso vitaminai yra svarbūs kognityvinei funkcijai. Tyrimai ir toliau nustato ryšius tarp B12 papildų vartojimo ir sumažėjusių kognityvinių ligų požymių dėl senėjimo.

Kiekvienas, kuris kombinuoja nootropus arba tiesiog nori maksimaliai padidinti savo intelektinę galią, turėtų rasti aukštos kokybės Vitamino B šeimos daugialypį vitaminą. Yra mažai tikėtina, kad vartosite per daug šio vitamino ir ir patirsite šalutinį poveikį.

Vitaminas B12 gali padėti jums pagerinti savo atmintį, lengviau sutelkti dėmesį, pagerinti signalų perdavimą tarp neuronų ir netgi apsaugoti jūsų smegenis.


Neturime

Vitaminai-Mineralai

Vitaminas B-12

 9.99