Kaip Pagerinti Dėmesio Koncentraciją

kaip pagerinti demesio koncentracija

Dėmesio Koncentracijos Lavinimas Natūraliais Būdais

kaip pagerinti dėmesio koncentraciją

Atsižvelgiant į tai, kad kiekvieną dieną susiduriame su dėmesio išblaškymu, tai kelia klausimą kaip pagerinti dėmesio koncentraciją ? Šis klausimas yra svarbesnis nei bet kada.

Darbas, mokykla, šeima, socialinė žiniasklaida ir elektroninių prietaisų perpildymas, visa tai tiesiog traukia ir reikalauja mūsų dėmesio visą dieną.

Stresą skatinančios sąlygos taip pat neigiamai veikia dėmesio koncentraciją, ir net gali iššaukti ADHD simptomus ar dar blogiau.

Yra keletas gyvenimo būdo ir mitybos pasirinkimų, kurių mes galime laikytis ,kad pagerinti dėmesio koncentraciją.

 

Pratimai Kurie Padės Pagerinti Dėmesio Koncentraciją

Daugelis žmonių, kurie nori pagerinti dėmesio koncentraciją, dažnai nesuvokia ,kad darbas su savo pačių kūnu gali būti labai naudingas ir jų protams.

Be to, antsvorio metimas, priežiūra ir širdies darbo gerinimas, reguliari mankšta, gali pagerinti kognityvines funkcijas.

Puiki cirkuliacija nerviniame audinyje suteikia deguonies ir maistinių medžiagų nervinėms ląstelėms. Tai skatina gausų naujų neuronų, sinapsų augimą ir signalų komunikacija tarp jų tampa žymiai efektyvesė.

Dėl reguliarios mankštos, padidėjęs metabolizmas padeda deginti riebalus, bet taip pat skatina medžiagų apykaitą į smegenų ląsteles.

 

Bet kokio tipo didelio intensyvumo pratimai atliks šią funkciją

  • Plaukimas
  • Bėgimas
  • Svorių kilnojimas
  • Crossfit
  • Kopimas
  • Gimnastika

Dauguma atletų ir „bio hackerių“ pagerina dėmesio koncentraciją reguliariu fiziniu režimu, kartu su nootropiniais papildais. Daugumoje sporto puslapių yra pilna rekomendacijų dėl papildų, kurie gali pagerinti kognityvines funkcijas, tai apima visus natūralius papildų junginius, pavyzdžiui, alfa lipoinė rūgštis, magnio ir B grupės vitaminų kompleksas.

 

Dėmesio Koncentracijos Gerinimas Naudojant Meditacija

Net, jei norite pagerinti dėmesio koncentraciją neišlipant iš lovos, galite rasti būdų kaip tą padaryti, vienas jų – dėmesio koncentracijos gerinimas per meditacija, tiesiog užmerkiant akis. Meditacija, senovės dvasinė praktika kuri pasirodė kiekvieno žmogaus kultūroje nuo antikos laikų, gali būti labai naudingas įrankis kuriant psichinį stabilumą.

Meditacija yra paprastas aktas, sąmoningai paleidžiant visas mintis kurios jus blaško. Šis metodas sustiprina jūsų gebėjimą sąmoningai kontroliuoti savo dėmesį ir mintis. Meditacijos naudą galima įžvelgti keliais aspektais, tai dvasinės praktikos ir jūsų gyvenimo kokybės gerinimas; geresnė dėmesio koncentracija, sustiprėjęs kūrybiškumas, stipresnė valia, geresnė fizinė savijauta.

Laikui bėgant, meditacija ištikrųjų gali iš naujo apibrėžti nervinius kelius ir perorientuoti protą link ramios būsenos. Naudojantis meditacija kaip įrankiu, galite padidinti savo dopamino atsargas net iki 65 proc. Neuromediatorius dopaminas gali stipriai prisidėti prie dėmesio koncentracijos ir ryžtingumo.

Vienintelis apribojimas yra meditacijos praktikos laikas. Šios išmokos yra ne momentinės, ir gali užtrukti kol jausite norimą rezultatą. Stiprios meditacinės praktikos gali trukti daugelį metų, tuo tarpu daugelis žmonių renkasi natūralius papildus, kurie gali padėti pasiekti tokius pačius rezultatus per daug greitesnį laiko tarpą.

Iš tiesų, pagrindinis nootropinių papildų tikslas yra padėti protui nurimti, jausti ramybę, sutelkti dėmesio koncentracią. Tai meditacijos mėgdžiojimas.

Plačiau apie meditaciją skaitykite: Kaip medituoti ?

 

Kaip Pagerinti Dėmesio Koncentraciją Mokslams

kaip pagerinti dėmesio koncentraciją mokslamsPaprastai studentai ieško būdų, kaip pagerinti dėmesio koncentraciją. Iš šiuolaikinio ugdymo reikalavimų, ypač koleginio lygio, gali jausti nesuvaldomą stresą net ir labiausiai paruošti protai.

Vis daugiau ir daugiau, studentai ekspermentuoja su nootropiniais papildais, siekdami pagerinti atmintį, dėmesio koncentraciją, motyvaciją.

Pavojingi perpildyti kofeino energetiniai gėrimai, stimuliantų amfetaminų vartojimas turėtų būti vengiamas. Nors šios medžiagos skatina budrumą, tačiau nesuteikia jokios naudos bendrom kognityvinėm funkcijom.

Geresni studijų papildai suteikia psichinio aštrumo jausmą, pastebimai pagerina atmintį su loginiu mąstymu, reakcijos laiką, psichines energijos lygį, bei nuotaiką. Vienas iš populiariausių nootropinių papildų atsiradusių pastaraisiais metais – oxiracetam garsus racetam klasės kognityvinių funkcijų stipriklis.

Oxiracetam ne tik stimuliuoja energijos lygius, kuri leidžia studentams ilgas valandas leisti prie knygų, jis taip pat garsėja gerindamas matematinius įgūdžius, logiką, faktų atsiminimą.

 

Dėmesio Koncentracijos Gerinimas Naudojant Maisto Papildus

Jei norite ekspermentuoti su dėmesio gerinimo papildais, cholino šaltinio papildai yra labiausiai tam tinkami. Pats cholinas yra organinė medžiaga, vandenyje tirpi maistinė medžiaga randama maisto šaltiniuose, pavyzdžiui, kiaušiniuose.

Kūne, cholinas virsta biologiškai prieinamu – acetilcholinu, acetilcholinas yra „vyriausias“ neuromediatorius susijęs su dėmesiu ir atmintimi. Pats organizmas gamina acetilcholiną, kuris yra naudojamas puoselėti sveiką nervinių audinių sistemą ir palengvina pažintinius gebėjimus.

Laikui bėgant, organizmas tampa neveiksnus gaminti pakankamai šios cheminės medžiagos, psichinių procesų lankstumui išlaikyti. Štai čia gali puikiai pasitarnauti cholino šaltinio papildai. Vartojant papildus smegenims kurie sustiprina acetilcholino receptorių funkcijas, pavyzdžiui Cholino bitartratu – kuris padeda gaminti acetilcholiną.

Šie papildai gamins pastebimus rezultatus kasdieninėje veikloje. Jie dirba už jus. Kartu su pratimais ir meditacija, šie papildai gali būti vartai į dramatišką kognityvinių funkcijų pagerėjimą.

Papildai dėmesio koncentracijai

Akcija!
Akcija!

 

Palikite komentarą

Pasidalinkite

shares